Vodilo poslovanja Pokojninske družbe A, d.d. je doseganje čim večjega zadovoljstva zavarovancev. Zato smo tudi v lanskem letu pozvali predstavnike zavarovancev, da že sedemnajstič zapored ocenijo kakovost naših storitev s pomočjo anonimne ankete. Veseli smo pozitivnega odziva, saj so sodelujoči v anketi storitve naše družbe ocenili s skupno oceno 4,47.
V anketi, ki je potekala od 16. 12. 2021 do 24. 12. 2021, so sodelujoči izrazili z oceno od 1 do 5 svoje strinjanje oziroma nestrinjanje glede dvanajstih trditev, ki so se navezovale na poslovno politiko Pokojninske družbe A, d.d. in kakovost izvajanja naših storitev. Ocena prvega sklopa trditev, ki se nanaša na poslovno in naložbeno politiko družbe, znaša 4,45. Ocena drugega sklopa trditev, ki se nanaša na oceno kakovosti izvajanja storitev pa znaša 4,51.
Skupna ocena Pokojninske družbe A, d.d. po letih
Poleg standardnih dvanajst vprašanj smo tokrat zastavili anketiranim še dodatno vprašanje, ki ni vplivalo na točkovanje, nanašalo pa se je na možnosti črpanja pokojninskih prihrankov. Po rezultatih bi jih, če bi imeli povsem proste možnosti, največ črpalo prihranke v obliki doživljenjske dodatne pokojninske rente z dedovanjem, sledijo tisti, ki bi se odločili za kombinacijo rente in enkratnega izplačila, nekoliko manj je takšnih, ki bi se odločili za enkratno izplačilo sredstev ali pa o črpanju prihrankov še ne razmišljajo, najmanj anketirancev pa bi se odločilo za doživljenjsko rento brez dedovanja oz. za rento z omejenim obdobjem izplačevanja.
Zahvaljujemo se vsem, ki ste izrazili svoje mnenje. Rezultati bodo naše vodilo pri snovanju nadaljnjega razvoja in poslovanja naše družbe.
Pokojninska družba A, d.d.